cornflakes åsikter

Alla dess jävla grupper på facebook gör mig galen!
"gå med i min grupp, jag tycker inte om pedofiler, våldtäktsmän och könsstympning, gå med här! annars stöder du dom och då e du dum"
FÖR I HELVETE!! Vi som inte går med i dom grupperna gör vi det bara för att visa att vi då stödjer pedofiler? eller av den logiska anledning till att gruppen är skit töntig och fyller igen som helst meningen eller funktion?
Gör nått meningsfullt med ditt liv ist, vad som helst som betyder nått. Välgörenhet, skänkpengar eller bygg med lego, bara du inte går med i en jävla grupp på facebook och visa att du har samma jävla åsikt som var enda annan  människa har vars föräldrar inte är syskon.
Ni är alla så enormt mogna och moraliska och horigt politiskt korrekta och duktiga som tycker såhär och ni måste visa det genom att gå med i en lame grupp på facebook!!! FACE IT, ni är ungefär lika emotionellt mogna som en annans!

Ursäkt mitt utbrott, jag har bara lite sand i fittan. Men ni ska ta det personligt!

Kommentarer
Postat av: kickan34

haha, eller gör som jag. bojkotta Facebook helt :D :P

2009-12-20 @ 21:03:16
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0