dagens youtube

som alla andra så sitter jag extremt mkt inne på youtube mest för att lyssna på musik och kolla på videos med marilyn manson. Tänkte skriva upp alla youtube fönster jag har upp just nu. Några av dom kollar/lyssnar jag på varje dag.

Rickard Wolff - Det vackraste mötet


peter lundblad - ta mig till havet

Nicklas Hocker - If I Were A Boy

Marilyn Manson - "Private Parts Premiere" with bill corgan


dessa klipp/låtar kollar/lyssnar jag väldigt mkt på!!
favoriten är "Rickard Wolff - Det vackraste mötet" gamal favoritlåt sedan jag va liten. Handlar om första gången han hade sex med en kille och erkände för sig själv att han va bög.

Sen är ju klippet med manson på porrfilms premiären ganska rolig!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZYyZWC3kADA&feature=related


hora?
- who are you?
manson - I'm in the run for president, and I'm kissing babies

HAHA hitta en ganska sorgligt klipp nu på youtube, har sett intervjun förut och jag kommer ihåg hur patetisk killen som intervjuade var.. lite synd om honom! försökte relatera lite för mkt med manson! det här klipper bevisar varför man inte ska låta fans intervjua sina idoler i TV. HAHA slutet när han jammar med bandet är älskvärt!  En fråga, varför tar han bara in hand och hälsar på manson när hela bandet är med och sitter bredvid honom, och vill vi verkligen höra killens hela livs historia?
http://www.youtube.com/watch?v=oT-J8Mug9hY&feature=related
BTW hanna du borde kolla en av FÅ intervjuer där manson nämner kurt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0