DET FINNS HOPP!!

det blir nog ingen större manson depression i alla fall! Tydligen så har dom redan börjat jobba på ett nytt album och rykten säger att det släpps redan 2010.
"So we started writing new songs on the road – a bit like [David Bowie’s album] ‘Aladdin Sane’ – I think people can expect a new record a lot sooner than we [expected]."
YEEEEEEEEEEEEEEES !!!!
"I think it will be more badass , I think it’s going to be more romantic maybe. Self abusive."
han berättar också att eftersom han inte längre har nått skivbolag som håller honom tillbaka kan han verkligen leva ut och skapa ett album helt utan gränser!

underbart underbart! nytt album betyder ny turné! jag kommer alltså få se manson igen!
det ända som skrämmer mig nu är att jag rädd att jag ska ha slutat gilla honom tills dess!

Kommentarer
Postat av: Liiz

Varför skulle du sluta gilla honom? ;o

2009-12-14 @ 18:16:43
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0