Du kan öppna dig hur mkt du vill för en hora men hon är som en sten, likgiltig inför alla.

jag tar, du känner

jag andas, du sover

eller sover du verkligen? eller ignorerar du mig bara?

du blundar, jag ser

du vill inte se, se mitt inre

jag har bara öppnat mig för dig och ingen annan

trotts att du säger men inte erkänner

jag vet inners inne, jag vet

men säg det bara någon gång

jag vill bara veta, veta

men du fortsätter blunda... och allt jag gör är att känner

ditt huvud går sakat fram och tillbaka, fram och tillbaka

du stannar på tippen, men du fortsätter blunda

du säger att du vill men jag känner och vet att du egentligen inte vill

och ska jag va ärlig är det de som gör njutningen starkare

ta i hårdare är du snäll lite till!

bara lite hårdare, ta i nån gång då

jag lägger mina händer på ditt huvud och och trycker till, ta i hårdare

snälla! du säger att du älskar att få mig, få mig att komma!

men du suger hårt!

nu kommer jag i din mun.


av: cornelia eriksson jonsson the man


En dikt jag skrev för ganska länge sedan och la ut på dikta.se kanske för att håna alla emos som lägger ut
"djupa" kärleks dikter där. Vet inte, även om det är en skämtdikt så gillar jag den.
Kanske symboliserar den alla dolda budskap i texter runt om i världen. Skildrar den kvinnans press att göra saker i sängen för att bevisa för deras män att dom älskar dem. Gör saker dom egentligen inte vill bara för att få behålla sin partner, för att han inte ska gå ut och leta efter nån som kan ge honom det hans fru inte klarar av / eller vill.
Eller så handlar den om en man som desperat söker efter kärlek men finner den inte, och då desperat söker efter den i en horas tomma kärlekslösa famn. Allt för att känna sig bekräftad och älskad. Samtidigt tror jag att han känner ett förakt inför kvinnan som suger av honom "du suger hårt" alltså hon suger inte bara hans kuk utan hon "suger". Han kanske har någon form av hat kärlek till kvinnor. Ingen kvinna älskar honom och det gör honom arg, därför söker han sig till horor och vill på nått sätt förnedra dem som straff. Du kan öppna dig hur mkt du vill för en hora men hon är som en sten, likgiltig inför alla..
Trotts humorn kanske den här dikten är djupare än jag trodde.
HAHAHA att analysera sina egen dikter lite "oseriöst" kan va kul och lärorikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0