jesus föddes inte ens på julen

då va äntligen julafton över! jag blir så stressad och irriterad under så stora släktsammankomster, känns mest jobbigt! Tycker bättre om när det är mindre folk och dom närmaste släktingarna. Inte för att jag inte gillar min släkt bara det att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen när det är över 10 per och det gör mig nervös. Ska jag sitta vid barnbordet eller vuxenbordet? Vilket bord jag än sätter mig vid så tycker resterande gäster kringbordet att jag valt fel. Höll mig mest hela kvällen till min 2 åriga kusin, av alla släktingar där i afton är det honom jag kan relatera till mest.
Önskade mig inga spektakulära presenter i jul så blev inga dunder julklappar utan pengar och lite smått ist, något jag är mkt nöjd med! Har i sort sätt allt jag vill ha och sparar då ist pengar till en ny resa för att se manson vart han än kommer spela i Europa i vår.

en bra sak va att jag fick en ny trådlös mus till datorn, ska bli ett sant nöje att få slå sönder den andra! Har dampat sönder på den i månader nu. Tack och hej!

BTW gottfrid blir 2 idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0