just a boy, just a boy. I can never be a man

va hemma hos hanna en stund idag och för smakade på vinet vi köpt till nyår, helt klart drickbart! 1.5 liter var!!! lovely. Dessutom spelade vi in MÅNGA filmer, dom flesta går ut på att jag runkar av hanna, får se om hon lägger ut videon sen på ansiktsboken!
Funderar på att sova lite nu.. blir väl att borsta tänderna och sen kolla på southpark och kanske onanera lite.
Har lyssnat "Irresponsible Hate Anthem" för många gånger nu, börjar tjuta mysigt i mina öron. Men låten är för bra, särskilt om man är lite hatisk som jag är just nu. EFTERSOM jag såg att min syrra faktiskt hade tagit min t-shirt som jag sa till min mamma men hon trodde mig inte och dampade sönder för att jag anklagade min syster! nu fick jag i alla fall bevis när jag såg att hon hade den på sig PÅ ett par bilder PÅ facebook!

JAJAJAJAJAJAJAJA nu ska jag lyssna på "Suck for your Solution" och sen sova!!
"IF WE CAN'T FUCK THEN WE KILL!"



försöker se ut som att det är jättegott och fullt drickbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0