manson eller gubben med skägg?

då var det snart dax! håkan och jag åker här ifrån halv 6, om alltså 6h och 20 min typ..
kan inte fatta det! såå glad. men lite orolig, börjar känna mig smått sjuk, feber, snorig och ONT I ÖRONEN! vet inte om jag bara inbillar mig eller överdriver men jag vill inte ha problem med mina öron nu! NU AV ALLA TILLFÄLLEN! det kommer isf bli SKIT jobbigt att flyga! gör det ont i öronen att flyga kan jag stå ut med men får jag sånt där CP lock i örat som inte försvinner på flera dagar, det kan ju förstöra hela konserten!! AJA jag hoppas det blir bra! ni får alla hålla tummarna att mina öron sköter sig och konserten blir SÅ JÄVLA BRA SOM JAG TROR!! SKIT ASSÅ MANSON FÖR I HELVETE!!!!

nu lägger jag allt i gus händer, men vem menar jag? manson eller gubben med skägg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0