och jag vill inte att detta ska misstolkas som ilska

jag känner ingenting för en människa som gått bakom ryggen på mig och snackat en massa bullshiit. Jag skulle inte pissa på dig om du brann. SLUT, eller är de det? Frågan är om det här kommer sluta med min knytnäve i ditt ansikte eller i ditt bakhuvud.
Jag har ett allvarligt fall av karma när det gäller personer som du.
Jag har redan betalat för att inom dom närmaste veckorna kommer ditt och din familjs hus vara bränt ner till grunden. Det är i alla fall jag vad just hade en dröm om. Men jag önskar dig all lycka, du kommer behöva det. Dröm sött.

Kommentarer
Postat av: sofia olsson

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

nice design, eller inte.

hur många läsare har du ?

3 ? (:

2009-12-27 @ 13:36:49
URL: http://zoofijah.blogg.se/
Postat av: cornelia

nej jag har lite fler, cirkus 15 unika läsare om dagen...bloggar dock inte för andras skull utan för min egen så antalet läsare är inte jätte viktigt för mig!

2009-12-27 @ 17:53:38
URL: http://folkochfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0