tack jesus!

jag hatar julen! allt ska helt plötsligt bli så puttenuttigt och gulligt och härligt harmoniskt!
varenda jävla svenska b-sångare/sångerska ska komma med nån jävla julskiva som säljer i 20.000 kopior på ICA
man måste äta äckligt julmat !! JA JAG SA DET julmat är äckligt! majoriteten av maten på julbordet är ÄCKLIGT! det är ju barnmat, köttbullar prinskorv och potatis!

hur absurt är det egentligen med en tjock gubbe som smyger in i huset om natten och lämmar paket till alla barn, går in i sovrummet och lämmar en liten present i strumpan som hänger på sängkanten. Tvingar barn och sitta i hans knä och viska i hans öra. Det ät bara på julafton det är okej att han kommer! skulle ni hitta honom stå inne i era barns sovrum vilken annan dag om året skulle ni ringa polisen och påstå att en pedofil brutit sig in!

julen handlar om att man ska va snäll mot andra och ge paket och fira Jesus födelse, det är honom vi kan tacka för all denna jävla julstress med julklappar och skit tack Jesus TACK!

julen 2009s kommersiella skit som jag hatar mest just nu!

  • jul hoss mig med lotta engberg
  • pernillas jul
  • CAROLA (hatar inte bara carola på julen utan alltid)
  • EMD
  • Our Christmas - Sanna Nielsen, Shirley Clamp, Sonja Aldén
EEEEH FUCK IT

Kommentarer
Postat av: kickan34

a h fy fan.. hata e ett starkt ord men det behövs verkligen.. allt ska va så jäkla perfekt o alla ska va glada.. fuck ass lixom.. :/

2009-12-18 @ 02:51:59
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0