betygsätt mitt könsorgan

när jag börjar känna mig som en nördig tonåring som sitter och deppar över småsaker, så lyssnar jag på den här låten för att få lite perspektiv på tillvaron. Funkar ganska bra.
"these problems matter"
(inte listat ut än hur man lägger in videolänkar på bloggen, så ni får helt enkelt bara kopiera texten)http://www.youtube.com/watch?v=40aWqmkSoEA

idag har jag bara varit hemma och segat, eller igår eftersom klockan nu är 00:30 och det inte längre är söndag, men men! hanna va här en stund och vi spenderade större delen av att betygsätta snoppar på "ratemypenis.org" Tillslut hade vi sett så många att jag blev nästan blev härdad, det va inte ens äckligt längre, NÄSTAN!!

jag har tänk på en sak, igen! jag har sett så mkt skräckfilmer senaste tiden särskilt såna som är religionsrelaterade och försöker skrämma folk om djävulen och helvetet, men jag kan inte ta många av som seriöst, jag har blivit skadad utav south parks uppmålade bild utav djävulen där han är en mes som lever i ett homosexuellt förhållande tsm med saddam hussein. Han är känslig som fan (medveten ordvits, ni intelligenta fattar den) och anordnar trevliga fester hit och dit i helvetet. Eller uppe på jorden där han bjuder massa kändisar till "hell on earth 2000" älskart! haha aja skit samma south park får i alla fall djävulen och värka som en riktigt skön snubbe därför kan jag inte ta såna skräckfilmer särskilt seriöst, bara en ända film fick mig att få lite mer respekt för djävulen "antichrist" as bra film den bästa skräckfilm jag sett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0