2 misstag och en åsikt

idag gjorde jag 2 misstag...
1. jag sa till mamma att jag hade en blogg! som tur var sa jag inte vad den hette för jag vill inte att hon ska börja snoka runt och läsa, hahah kul sen om hon läser det här! Det är typ som när jag snodde min syrras dagbok förra hösten och på fösta sidan stod det "cornelia jag visste att du skulle läsa den här"

2. sen misstag nummer två va att jag sa till mamma att jad hade dåligt samvete över att jag inte svarat när pappa  ringt min mobil flera gånger i månaden... så nu har dom bråkat IGEN!!! älskar skilsmässor! visserligen va min mamma och pappa aldrig gifta så det är ingen "skilsmässa" men det låter bättre än separation... nu blir det ännu mera ångest inför att svara nästa gång pappa ringer, HURRA!!!!

sitter och kollar på nån gay amerikans dokumentär på datorn om spöken och folk som påstår att det spökar hos dom osv osv osv, bara töntigt! tyvärr så tycker jag människor som tror på spöken tomtar och troll bara är dumma i huvudet! liksom vem fan tror att det bor tomtar i husgrunden som smyger in i huset mitt i natten och flyttar på saker i huset? (jag vet minst 1) seriöst det är korkat och obildat, visst jag har suttit och berättat spökhistorier och varit rädd efteråt men i långa loppet vet jag att det inte finns spöken, haha säger som i south park "there is no such thing as ghost, your mind is only playing tricks on you, there is no reason to be afraid of things that aren't real ther is planty of real things so be afried of like super AIDS, a new form of aids that is resistance to drugs just one tee spoon of aids in you but and youe are dead in tree years ghost dont exist and there is nothing to be afraid of except for super aids!" citat utav butter pappa den dagen butters tror hanser spöken.
nej men seriöst det är ju bara korkat att va mer rädd för en varulv mitt i natten än en våldtäktsman. Jag vet inte om jag är tråkig, väl utbildad eller bara realistisk som inte tror på spöken demoner och sjöodjur... inget av dessa finns och det finns inga konkreta bevis för det heller. och är det inte majoriteten av dom som sett spöken obildad kristna rednex ifrån usa? spöken är på samma nivå som gud, korkade människor tror på det! Tro på gud = kyrkan tjänar pengar Tro på spöken = medier/präster tjänar pengar! PENGAR PENGAR PENGAR PENGAR det finns alltid pengar att tjäna på dumma människor! att tro att dina nära och kära blir till änglar/spöken är bara ett sätt att skydda sig själv på och medier utnyttjar din dumhet för pengar! lurar i folk att deras mormor pratar med dom! WTF om jag dog så va väl ett fittigt medium som tjänar pengar på det den sista jag skulle prata med!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha älskar det där. (vet minst 1) fattade vem du syfta på :P:P:P:P:P:P:PP:P::P:P:P:P

2009-11-03 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0