el stockholmo

Kom hem ifrån sthlm för en lite stund sen, åkte dit med skolan idag och gick på två konstmuseum. Jag gick upp 7, har inte gått upp så tidigt på flera månader. Va jobbigt som fan men tanken på saw fick mig att vakna. Bussen dit gick ut på att jag och martina fotade alla som sov och satt och dryga med "ursäkt men är vi framme snart?" första konstmuseet vi gick på va jättekul andra va tråkigt... jag och martina sprang mest runt och peta alla på axeln. Sen när det va dags att åka hem så stanna jag och maira i sthlm för att på kvällen se SAW VI på bio!!!!!!!!!! FUCK YHEAA!!! vi satt typ på min syrras jobb i 4h och fick gratisfika, sen så somnade jag och maira där i sån soffa på fiket i cirkus 30min ganska soft!
Saw VI va i alla fall as bra, hoppas det inte är sista men det kändes som det när man fick svar på alla frågor och sluta liksom med repliken "game over" hoppas på en saw VII men vad är oddsen?
Filmen va som sagt bra men inte alls den bästa.. dom andra är lite mer skruvade, VI va mer som ett facit bara svar på allt inte så mkt nytt.

nu ska jag kolla lite på south park antar jag och se vart kvällen tar mig.
ursäkta mig men är vi framme snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0