ema suger

HYPERVENTILERAR!!! NU HAR JAG TVÅ GÅNGER RÅKAT RADERA ALLT JAG SKRIVIT!
skrev ett as långt inlägg om min dator och horiga EMA, sen råkade jag radera det, sen skrev jag ett till dampigt inlägg som jag nyss råkade radera! HOOOOOOOORRRRRRAAAAAAA
Jag ska fan döda nån och börjar med jonas brohters såg dom nyss på EMA och dom är såå fucking fula och töntiga!
Tacka vet jag 1998 när marilyn manson framträdde rock is dead iförd bara svarta string kalsonger och cowboyhatt under EMA det va nått det!

mitt dåliga humör började med att jag skulle tanka ner en film... orkar inte ta allt nu men sluta med att jag blev lurad och råkade ladda ner npån fittig romantisk komedi. ett till sista HOOOOORRRRAAAAAA! så nu känns allt lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0