fuck manson love E.M.D

det va tänk att november 2009 skulle bli den bästa månaden i mitt liv, 2 konserter med manson och min födelsedag. Skulle egentligen suttit på tåget i natt till malmö för att tidigt sitta utanför malmöarena och köa, men icka sa nicke gubbjäveln ställer in! Men idag blev allt mkt bättre! den 16 november sticker jag och hanna till sthlm och ser E.M.D suck on that manson! HAHA okeeej jag gillar inte E.M.D men vi ska åka till sthlm och låtsas att vi gör det! kommer bli feting nice!! hoppas nu att jag på min födelsedag jag får min lilla london weekend och se manson, vet inte om det kommer bli så dock. Men får jag det inte i födelsedagspresent så betalar jag själv! så i vilket fall som helst ska jag se manson! dessutom ska jag på fredag göra en liten egen manson konsert hemma, ska köpa massa godis och COLA samt sitta i min säng och gråta medans jag kollar på god is in the TV, the beautiful people, guns god and guvernment och dead to the world! sammanlagt  cirkus 6h med manson på DVD !!! sen hade jag tänk elda upp min manson biljett som jag egentligen skulle använt imorgon och den 9 tänkte jag elda upp den andra då han egentligen skulle spelat i sthlm. Men nu vet jag i alla fall vem jag ska skylla på varför allt blev inställt och det är pga den före detta bandmedlemmen Pogo som stämt manson och det ska tydligen bli rättegång, så FUCK POGO!!

YESYES.. idag trodde jag att jag skolkade men det visade sig att alla lektioner idag ändå va inställda! Jag hade nått skit smart att säga men nu kommer jag inte ihåg va det va? JUST DET kom på vad jag skulle säga, det va inte så smart. Bara det att jag skulle säga att jag borstade nyss tänderna i 12 min! jag hämtade en glasvatten och satt framför TV:n och brusha!!! FETT NICE! annars står jag inne på toa och borstar 0.1 sek på varje tand och är klar! men från och med nu ska jag alltid sitta framför TV:n

är det nån som märkt att jag cornelia eriksson jonsson inte andvänder smileys i mina inlägg? jag som annars är en "lipgubbe" och "X-gubbe" missbrukare på msn? men i bloggen vill jag vara mer "mogen" och "seriös" haha jag är INTE MOGEN och vill inte vara det heller, lider just nu utav en ålderskris! vill inte fylla år och vill inte bli äldre!
Mitt namn är Cornelia Eriksson Jonsson och jag är allt som börjar på "C", cskuld, cintressant, cvärd! jag fyller snart 17 och har inte uppnått något som helst med mitt liv. HORA!!!
"livet lekte när man va liten!"
Antar att jag inte kan va peterpan hela livet! ELLER WTF jag ska va peterpan heeeela mitt liv! jag ska bli den där 40 åringen som klär mig som en 16 åring och springa runt på stan och hänga på donken och om jag motförmodan får barn så ska dom skämmas på alla föräldramöten för att deras morsa sitter i e kortkort kjol och ett billigt linne ifrån ginatricot!! idag insåg jag att min syrra snart fyller 20 och då fyllar jag snart 20, fattar ni hur mkt 20 år är? det är 20år! Snart är mitt liv fyllt med räkningar avbetalningar och ett tråkigt jobb!!!!!!! bara för att känna mig omogen och liten ska jag göra massa "x-gubbar" godnatt

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDX
DXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD NU JÄVLAR ÄR JAG 11 år igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0