god is in the TV

min fjärrkontroll till TV:n är borta så jag tvingas sitta och kolla på  NAVY CIS, TV3:s största TV flopp sedan Montel Williams show.
Idag tog jag steget och blev en man? (känner mig som en muskulös tjur som sprutar testosteron ur hornen!) pantade alla cola burkar på mitt rum! min mamma körde upp mig och mina 216 cola burkar till ICA blev hela 106kr (va tvungen att slänga några burkar som va för mosade) bara att börja om nu då med nya burkar!

nu sitter jag på mitt rum bajsnödig, svettig, trött och illa månade. Har ätit en påse bilar massa chips och dipp! även om man är helt full så proppar man i sig ännu mera, även om anna skipper predikar om i TV att man bara ska äta sig 80% mätt! hur man nu känner det...

det här inlägget är ungefär lika värt ämne som ett avsnitt ur Montel Williams show, som sänds på bästa sändningstid, 06:30 på morgonen. fattas bara ett överviktigt medium med sönderrökta lungor, och som om inte moderjord försummat henne tillräckligt så ser hon ut som en korsning utav jabba the hut och göran person

FÖRE------------------------------------------------------------- EFTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0