saw sex

sitter och kollar på saw VI och profanerar till tortyren!! TROR jag ska måla mina naglar nu..
vill ni veta en sak? mina (tänker inte använda ordet "bröst" tycker inte om det ordet, för fint eller nått kanske jag vet inte men...) mina tuttar? (låter inte bra det heller men SKIT SAMMA) mina tuttar är så små att kan täcka bägge bröst vårtorna med en hand! NU vet ni det och vad ni har för nytta av det vet jag inte, men ni visste alla redan ändå att jag inte är nån "maira kupa"!!!! jag kan berätta en till sak!! mitt hår börjar bli så långt att jag kan naken bilder och låta håret bölja vårtorna. SÅÅ nu kommer ni alla kolla på mitt hår och jämföra hur långt det är och se om jag har hängpattar eller inte!!! lyck till!!

haha, vet inte vad jag ska tycka om bilden!!!

Kommentarer
Postat av: hans

ser en använd binda i spegeln :S

2009-11-30 @ 19:55:27
Postat av: maira

hahahahhahahha!!! maira kupa!

2009-12-04 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0