sliten ifrån hår till tå!

sitter nu och kollar på filmen "på smällen" heeeelt ok film.. ganska förutsägbar som dom flesta kärlek komedier! För cirka 10 min sen fick jag damp för att mitt hår vars så fucked up! AS SLITET torrt och flottigt! såå jag tog en kopp i köket fyllde den med balsam och två olika hårinpackningar jag använder i duschen sen olivolja samt mera balsam och blandade ihop allt och kladda in det i håret, tänkte låta det sitta i minst 30 min och hoppas det gör nån nytta!!!!! Idag va jag på min kusins 2årsdagskalas, han är den ÄNDA bebisen jag gillar och tycker om!! småbarn brukar annars göra mig rädd nervös och äcklad, dom är små, bräckliga och gråter... särskilt tjejer!! Kalle är en cool kille som man kan flänga runt med hur mkt som helst! JAJA dock har varit bakis hela dagen, sov typ inget i natt vaknade halv 6 och kollade på nån spice girls reunion dokumentär... tänkte lägga upp bilder ifrån festen igår senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0