SUCK ON THAT

det slog mig nu att jag är fan 17, känner mig som 13 dock.

sitter vid datorn och lyssnar på Love hurts, namnet på låten och en del textrader känns lite för blödiga för min smak, eller inte blödiga men lite obvious. Det är inte så fantasi fullt med orden "Love hurts" jag är mer van och tycker bättre om mansons kärleks låtar som är lite mer metaforiska. Men meningen med låten är kanske att den ska va avskalad och enkel. Enkel text eller invecklad text spelar egentligen ingen roll dom för ju fram samma budskap. Det jag ville komma till är att jag gillar musiken i låten och sångarens röst (vet inte vad han heter).

Igår gick jag liiite ur min skräckfilm period, eller jag tog en paus (älskar fortfarande skräck) men mina andra kärlek till film ligger hos svenska filmer, gärna sånna där michael nyqvist eller björn kjellman är med i. kollade idag på en av mina gamla favoriter vägen ut. "vet ni vad det här är? En AK5 i jacobssons röv" bästa citatet! sen kollade jag även på så som himmelen och zingo. Många jag känner gillar inte svenskfilm men jag älskar det. Det bästa som finns är spansk/fransk skräckfilm och svenskfilm. Resten bryr jag mig inte om. kollar visserligen på mkt amerikans skräck men 99% suger rejält. SAW är amerikanska filmer men manusförfattaren och regissören är australiensare SUCK ON THAT!

aja, nu ska jag borsta tänderna och sen sovaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0