träningsverk

just nu känns allt som det där tuggummit man tuggat på alldeles för länge så det har tappat smaken och man har träningsverk i käken, men ändå fortsätter man tugga.

även om jag nu har dåligt samvete och känner mig som ett sönder tuggat tuggummi så är jag ändå lite glad, min födelsedag sög rejält, eller inte hela dagen Det vill säga tuggummit smaka gott i början men tappa smaken framåt 8 tiden. Nu har jag fruktansvärd träningsverk i käken men ändå kan jag inte spotta ut det. Men imorgon ska jag spotta ut det, tror jag! om mamma ger mig chansen. Sen ska jag fylla på med ett nytt välsmakande tuggummi. För att komma till saken då, jag känner mig glad för jag fick trotts allt den bästa presenten, åker till London i dec och ser manson!!
Men när vi prata om det tidigare i veckan och jag fick ett nej, seriöst jag visste inte ens själv att gubbjäveln betydde så mkt för mig. Jag bröt totalt ihop... men nu är jag lycklig i alla fall för 10 dec smäller det!

BTW, använder jag för mkt konstiga uttryck? metaforer osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0