åt helvete med idiotkonsumtion

Jag står inte ut med människor på restauranger som skrattar eller har roligt och njuter av livet. Deras ynkliga glädje får mig att må illa. För att inte tala om människor på TV, finns det männiksor som lever så? Är allting ett skämt? Uppfostrar vi verkligen våra barn att tro på 7th heaven, färdig inspelade publikskratt och Tv shop?  Korkade blekfeta hemma fruar ligger i TV shop reklamerna och pressar ihop sina feta lår i en värdelös benpress vars namn låter som en porrfilms titel eller möjligtvis som en låt av 50 cent.
Internet, internets största fenomen förutom porren måste ju vara alla bloggar.. visserligen ser ju 50% av alla kända bloggare i Sverige ut som porrstjärnor. Alla läser kissies blogg som hon vore 2000 talets ungdoms bibel! det är hon som ser till att myten om den korkade blondinen hålls vid liv. Om bara hon sa att det va coolt skulle alla köpa en t-shirt där det stod "jag är dum i huvudet"
Åt helvete med idiotkonsumtion. Dumma människor får va det förtjänar.
Jag skulle älska att få ta livet av dom allihopa - fast då skulle jag bara göra dom en tjänst. Det värsta straffet jag kan ge dem är att låta dem kliva upp på morgonen och leva sin patetiska liv varje dag, låta dem uppfostra sina patetiska ungar i sina patetiska hem! åt helvete med världen, åt helvete med mig.

Kommentarer
Postat av: Kate

Cornelia ser rött, pms = kreativitet!



Love KAAAAAAAAAAAAAATEEE

2009-10-16 @ 00:37:18
URL: http://kateisgreat.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0