collect milk

jag är hungrig, trött och mitt rum luktar hamburgare.. seriöst jag är såå uttråkad och min blogg är lika tråkig och meningslös som en blindtarm. Du märker inte av den i början men hos vissa människor brister den lös och du drabbas av fruktansvärda magsmärtor och du måste operera bort den. För i långloppet kan den döda dig.. se upp min blogg kan mörda dig om du inte raderar den först.. haha långsökt eller vad? btw mina örsnibbar bultar som faaan!! hade VERKLIGEN glömt hur ont det kan göra att töja! men nu har jag i alla fall fått upp smaken för det igen, hade tänkt låta det växa ihop för ett par veckor sedan men ångrade mig nu, har 2-3 storlekar till sen är jag nöjd!

skkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog sova nu tror jag, eller äta först...? I villket fall måste jag collecta lite milk först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0