toaletten ligger till vänster

bland känns det som att jag inte är nått annat än en dålig parodi på mig själv... kopian i spegeln är en imitation utan ett förflutet jag. Vi lever alla livet ihop om att hitta "lyckan" och någonstans på vägen tappade jag mig själv.
gud har förlänges sedan redan korsfäst och offrat mig för era synder! jag offrade min egen väg till lycka för att behaga er.
Jag är trött på att stinka skit, trött på att ha avföring på tungan, jag mår illa av slicka era rövar. Ni är alla skitiga och äckliga, har ni hörtalas som toalett papper? torka eran egen röv. Btw har ni alla celluliter stora som kratrar!

Kommentarer
Postat av: N. Hocker

ska runka till den här bilden NUUUU!!!! <3

2009-11-02 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0