mens

vad är svettigt, rött och luktar illa? jo resultatet utav 2 veckors pms!
sitter i alla fall just nu och bättrar på mina hörsel skador till manson. Ska han betala skadestånd sen eller? man kan tydligen få skadestånd eller "handikapp avgift" för tinnitus, tror jag har en liten dos av det men är för rädd att gå till läkaren och få intyg, vill liksom inte ha det på svart och vitt inte ens pengarna lockar när det handlar om öron! är skit rädd för allt som har med hörselskador och göra, hugger till i magen när jag skriver ordet "tinnitus" men snacka om hycklare när jag ändå sitter och lyssnar på överdrivet hög musik, får jag skylla mig själv?

gud nåde den som kommenterar nått läskigt om tinnitus!! lästa i nån bok för ett tag sedan att typ 70% har det, va deprimerad i över 5 veckor efter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0