FUCK

FUCK!! en blixt slog ner i mitt huvud nu! SVENSKA REDOVISNINGEN!! jag har varit sp upptagen med "the ratrace of life that I sometimes took my schoolwork for granted", vad har vi haft? 1 månad på oss och läsa boken och skriva redovisningen!? Skolka imorgon ifrån svenskan, hmm.. eller så kör jag ett improvisationsredovisning utav "hard long road out off hell" kan ju boken utan till vi d et här laget!! jajaaa. jag brukar kunna fjäska mig ur såna här situationer! orkar i alla fall inte krafsa ner nått nu sitter och lyssnar på Screamin' Jay Hawkins med I Put A Spell On You och petar mig i pannan och känner massa bucklor finnar,pormaskar, utslag, AIDS? tänkte snart ta och kolla på det nya south park avsnittet "W.T.F" och sen sova!

jag lägger svenska redovisningen i gudshänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0