gud älskar mig

jag vet inte vad jag har gjort som får gud att älska mig så, svenskan va inställd! nu ska jag fan ta och skriva ihop nån text till svenskan och rädda mitt betyg! jag måste ju i alla fall klara G, jag är ju som sagt "en av dom ljupaste 17 åringar som Theres har träffat" (hur stavar man hennes namn?)!! men hon tycker att det är synd att jag sänker mig själv så genom att skolka och inte jobba i skolan! men jag ska rycka upp mig! har sagt det 1000 gånger men jag måste FAN göra det nu..

"I'm not inlove whit you, I'm inlove whit abortions, dont you understand?"
citat av cartman aka "bad irene" ur det nya avsnittet med south park W.T.F haha ett av dom roligaste på länge! Skratta så jag grät när jag såg det igår!

aja nu ska jag snart dra till wenströmska och träffa maria en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0