omegle VS utbildning

well... just nu är jag i valet och kvalet, antigen går och borsta tänderna och lägger mig i sängen och kollar på southpark för att eventuellt somna och orka gå i anständig tid till skolan, eller så går jag in på omgele och chattar med korkade kåta amerikaner.  What to do!! så mkt att göra och så lite tid, kommer i alla fall inte orka gå på formen imorgon... tror jag möter maira på stan imorgon vid 12 och äter lunch och sen går  till skolan efter det.

Sen har jag tänk på en annan sak, varför låter jag som en irriterande liten dryg fitta på min blogg? jag låter som ett/en emo!? jag tycker att jag är en ganska pigg, glad och galen brutta i verkliga livet, kanske tycker jag bara om att gnälla? eller så valde jag fel vecka i månaden att starta en blogg , haha sen tror jag att jag är lite för ärlig.. vill ni liksom ha närgången fakta om min mens?

jag är kissnödig och orkar inte gå på toa..

det där inlägget va så tråkigt så vi stryker det va?

Kommentarer
Postat av: hanna

haha bruttaNNNNN

2009-10-21 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0