osv

idag har jag bara varit hemma!! awsome.. jag vaknade vi 2 och fick ett ryck att städa mitt rum runt 3 tiden och blev klar halv 7. Har inte städat sen sommarlovet. Nu har jag tänt lite ljus och blev inspirerad av hanna att tända lite rökelse, får hoppas att min rum inte och börjar lukta piss det också. Det bästa med att städa rummet va att jag hitta maaasssa saker som jag letat efter i flera månader och typ trott att jag glömt hos kompisar osv...Hitta tex mina husnycklar och cykelnyckeln till min förra cykel, aja nu ska jag fortsätta lyssna på manson, lukta på rökelser som börjar ge mig huvudverk och dricka cola och kanske kasta ihop ett föredrag om nån bok till svenskan, tydligen sista dagen att redovisa imorgon och jag har inte ens läst nån bok, tror jag skriver ihop nått snabbt om manson boken som jag läst minst 5 gånger.

Lista på vad jag gjort idag!
  • sovit
  • städat
  • ätit
  • druckit cola
  • försvarat anna anka vid matbordet
  • dampat på msn! jag har kommit på en sak som är skit drygt, när man sitter vid datorn och lyssnar på musik och är inloggad på msn och man chattar samtidigt så förstörs musiken av plingandet på msn! skit irriterande och jag tänker inte ställa in min status på upptagen om jag inte är upptagen! GHAAA!!!
btw vad har hänt med mig, överväger starkt att sitta hemma på fredagkväll och kolla på idol!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0