Det är skillnad på folk och folk

Så jaa.. tog Mairas råd och startade en blogg! har så mkt åsikter att jag blir galen och måste skriva av mig.
Meningen med bloggen eller själva "budskapet" är svårt att säga. Bloggens namn "folk och folk" det ska väl stå för människor och samhället in allmänhet, sen är det en förkortning ifrån "det är skillnad på folk och folk" det vill säga alla människor är olika, bloggen är komplicerad! Men ni kommer fatta den om ni vet vad ni ska fatta! Jag har massa ord och tankar som snurrar runt i mitt huvud, det är som att nån ätit en ordbok och sen spytt ut den över min hjärna... ungefär så känns det. Son en nationalencyklopedi av galenskap.


Kommentarer
Postat av: Kate

Äntligen får du bestämma hur du vill ;) Din blogg dina regler, detta blir nog intressant att läsa.



Love Kate.

2009-10-15 @ 23:57:12
URL: http://kateisgreat.blogg.se/
Postat av: Snillerillen

Det är skillnad på folk och folk, det vet vi mycket väl. Jag gillar inte dina åsikter! Jag ska starta en hatblogg!

2009-10-16 @ 00:00:16
Postat av: maira

BRA GJORT!!!!! ;D

2009-10-20 @ 08:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0