sjukligt värre!

mår ej bra just nu! ont i halsen, feber, förkyld och det kliar i mina öron..
dagen i ära har spenderats i min säng tsm med tråkig eftermiddags TV. Dagens höjdpunkt va när jag kollade på dom sista 20 min av tyra show. Tyra började prata om hur mkt hon älskade michael jackson och ville göra en lite tribute till den döde legenden, och vilken glad överraskning han fick! Jag vet inte om det va ett medvetet val ifrån tyras sida (tvivlar jag på) men ironiskt nog lät hon prepubertala barn i åldrarna 5-10år komma ut på scenen och dansa till hans låt. 3 av 4 barn va dessutom pojkar. Sexig dans med greppande om egna skrev och rullande höfter, upphetsande? I alla fall om man har samma homosexuella pedofildrifter som michael jackson.

ojoj nu gör det ont i ögonen på er mysiga naiva små människor, kallade hon verkligen michael jackson för pedofil?
Ja det gjorde jag och världskänd eller inte så va han pedofil. Kanske inte den värsta sorten eller ens den som va medveten vad han gjorde va fel men pedofil var han. Jag respekterar verkligen honom som artist och tycker han gjort många bra låtar, men jag behöver inte respektera eller ännu mindre acceptera det faktum att han va pedofil. Fast pedofil är ett starkt ord, nån som regelbundet förgriper sig på småbarn och har mängder av barnporr på datorn. SÅ va ju inte fallet med michael jackson. Jag har en liten egen teori om det där och jag tror att någonstans så va han aldrig vuxen. Bara för att han har en manskropp betyder det inte att hjärnan ligger på samma nivå. Jag tror att han eftersom han själv kände sig om ett litet barn insåg han inte när han gick för långt och började tafsa på den där pojken. Det finns ett dokumenterat "offer" men efter att det kom ut i media hävdar minst 2 familjer att deras barn blivit antastat. Utnyttjar det faktum att han är känd och rik, alltså en möjlighet för dem att ta del av kakan.
Blir också irriterad på dubbelmoralen, alltså vi bortser ifrån hans pedofil anklagelse och hyllar honom som världens största artist. Visst han är gullig, snäll och begåvad. Men va inte din granne Birger det också, innan du fick höra att han våldtagit 3 småtjejer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0