blodbad

ligger just nu bristningsgränsen. FAAAAAN vad blogg.se dampar och som pricken över i så måste självklart min datamus dryga värre än någonsin!!!!! men nu ska jag andas och lunga ner mig.

FUCK VAD JOBBIGT INGET FUNKAR SOM DET SKA !!!!!

HAHA, åh kan inte göra annat än att skratta åt mian vredesutbrott.

bara så ni vet är allt håkans fel. Inte bara utav den anledningen att han sen julafton lovat mig att fixa min sänglampa och datamus.

Alltså hör jag det där pinglande fittljudet igen ifrån usbporten som datamusen är inkopplad i tar jag livet av mig... SERIÖST

funkar det inte att lägga ut det här inlägget nu utan att blogg.se dampar vet jag inte vad jag ska ta mig till, huvuden kommer att rulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0