i det här fallet är nog egentligen jag som har problem, men tro inte att jag tänker erkänna det!

vet ni vad, jag tror jag ska stoppa mig här självmant innan det blir för mkt. Som jag ibland brukar göra så sitter jag på bdb och raggar upp vart ända manson fan som är född tidigast 1995 och skriver dryga kommentarer på deras bdb som självklart rör marilyn manson och där jag talar om för dom hur mkt bättre jag är osv.. det gamla vanliga. Även om det är as kul att utklassa dom i marilyn manson kunskaper så är det ju extremt töntigt att hålla på som jag gör. Vet inte ens varför jag gör det.. dåligt självförtroende? nej i detta fall rör det sig inte om brist i självförtroende eller självkänsla jag hatar helt enkelt nästan alla andra marilyn manson fans. Avundsjuka? nej alltså jag vet verkligen inte! nått fel är det ju.. tycker inte om att dela med mig av "mina" saker. Liksom han är min! jag gillar honom och ni andra som påstår att ni gillar honom gillar honom på fel sätt? OMG är jag 13 eller?
Längtar i alla fall tills imorgon när jag kommer hem och får läsa alla deras arga svar!
HAHAH seriöst döda mig bara!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0