jag är rik

Jag har frågat mig själv samma sak förut och nu gör jag det igen. Jag förstår inte vad det är jag har gjort för att bli så hatat, men om det är för att jag är den jag är så antar jag att det är priset jag får betala. Jag är nu rikare än någonsin och är inte längre rädd för att döda för det jag tror på. (metaforiskt talat)
Ni kan singla slant om och om igen om det är det ni känner för. Jag är redan så gott som klar med den biten. Mynt må va smutsiga och lukta illa men så även jag.
Det här är Cornelia Eriksson Jonsson och jag kommer använda det här för att skada världen. Kommer snarast köpa tillbaka det jag en gång hade ska bara betala av några räkningar först.

Fortsättning följer tillsvidare, håll hårt i spargrisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0