kom tillbaka!!!!!

"you must find jesus" eller " I've found jesus" är ett begrepp som kristna använder flitigt. det betyder att du måste acceptera jesus, gud och den kristna tron som den ända sanna religionen.

För det första så hade jga ingen aning om att jesus var borttappad och det är MIN uppgift att försöka hitta honom. Jag trodde att han och gud alltid var med oss "vakade" över oss oavsett om vi tror på dem eller inte. Men icke sa nicke.. Tro mig jag har letat efter jesus ett bra tag nu och kan inte hitta honom någonstans, men så en dag när desperationen va som värst hitta jag en hemsida där man minsann kunde köpa jesus och det gjorde jag för 69kr plus frakt. Det tog nån vecka innan jag bestämde mig för att använda mig av jesus och hans vägledning men så i fredags tog jag steget. Men det dröjde inte länge fören jag tappade bort honom. Han bokstavligt talat bara ploppade ut. Så nu är han borta igen och hanna har hjälpt mig leta utan framgång.. sååå antar att jag får gå in på magic lines nån dag framöver och kolla, har för mig att dom säljer lika dana jesus pluggar där inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0