mitt ben sover

kom nyss hem varit nere på stan och handlat lite saker, kläder till mig och smink till mamma. köpte ett puder till henne för 800kr.. seriöst jag fattar inte hur hon kan lägga ner så mkt pengar på ETT puder. Hade h&m haft ljusare puder hade jag lätt köpt deras eftersom de bara kostar 50kr men jag måste köpa nått för cirkus 100kr men THAT IS IT!! skulle aldrig betala över 150kr för ett puder... men det bästa köpet idag va ändå mitt 10pack med cola!!!!!!!

AAAH underbart, första jag gör när jag kommer hem är att förväntans fullt logga in på bdb och lyckan är gjort när jag har fått massa arga svar i från mansonfans! älskar det! nu jävlar ska jag komma med massa spydiga svar. min favorit sak att skriva till dem är "du har inte ens sett manson live"
hahaha ååh jag skäms över mitt beteende men det är sååå kul.

Kommentarer
Postat av: Cam

Antar att du inte läst socialpsykiatri när du påstår att alla ungar föräldrar måste LIDA av en psykisk störning ;)

2010-02-02 @ 21:24:50
URL: http://cawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0