pinsamt men sant

sitter och lyssnar på The Killers version utav Romeo And Juliet och får ganska mkt flashbacks, vad kan det va 3 år tillbaka i tiden? Då jag satt på mitt rum och grät till låten.. längtade till den dagen jag kunde sjunga med i mening
"she's singing Hey, la, my boyfriend's back" meeeeeeen den dagen kom dock inte för mig. Så satt där olyckligt kär och tänkte tillbaka i tiden och relaterade till texten. Meningar som..
"When you gonna realize, it was just that the time was wrong?"
"How can you look at me, as if I was just another one of your deals"
"I can't do everything but I'd do anything for you Can't do anything except be in love with you"
"And all I do is miss you and the way we used to be"
... tyckte jag stämde allra bäst in, och det gjorde dom ju visserligen.
svårt när människor "gör slut" med en! jag som trodde den där tiden skulle va the lowest point of my life men det har med åren bara gått utför i mitt så kallde kärleks"liv"

men det finns en man som aldrig kommer kunna lämna mig!
MANSON!!!!!

skrattar en sista gång till min miserabla tid som "ung" fortsätter lyssna på låten och efter det ska jag sova.
GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Elin

haha ganska kul. jag hade samma relation till den låten av samma anledning, fast kanske 2 år tillbaka. lite rolig var man som "ung".

2010-02-24 @ 21:03:43
URL: http://telefonplan.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ganska kul. jag hade samma relation till den låten av samma anledning, fast typ 2 år tillbaka. man var lite rolig som "ung".

2010-02-24 @ 21:05:27
URL: http://telefonplan.blogg.se/
Postat av: Elin

oj orka två, ta bort dom två sista

2010-02-24 @ 21:06:20
URL: http://telefonplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0