ni får skratta åt mig om ni vill

mår illa, ätit alldeles för mkt idag. Började med picknicken på hannas rum idag efterskolan. Fläskfilé, potatissallad, två munkar, vindruvor och en halv prinsesstårta som jag bara förmådde mig att äta några tuggor av medans hanna lyckades trycka i sig hela sin halva. Sen mer mat när jag kom hem, isterband med dillstuvad potatis. Nu på småtimmarna har jag tryckt i mig två påsar med risen och 3 burkar med cola. Mår som sagt RIKTIGT illa, sista godisen jag stoppa in i munnen va jag tvungen att spotta ut.

sitter just nu och försöker utöka mitt musikförråd som egentligen är ganska stort men på ett tvångsmässigt sätt spelar jag princip bara marilyn manson.  Cirkus 80% av tiden går åt till manson. Resterande 20% får  bla. dessa band dela på.
MotoBoy, stor favorit sedan långt innan manson. Började lyssna på honom redan 2006. Känner att jag måste säga det att jag började lyssna på honom TIDIGT innan han vart nån sån där artist som alla som förösker vara lite "annorlunda" började lyssna på, nummera ska varenda tonåring med lite hippe vs mode komplex  helt plötsligt lyssna på honom, vilket gör att det nu mera känns töntigt när jag säger att jag gillar honom. Men som sagt jag va ett av dom första fansen. Sett honom spela på klubbar runt om i landet med en publik på så lite människor som 8st.
he-he-he denna text gör mig bara ännu mera pinsam.

Fortsätter med listan.

David Bowie, cornelis, david shutrik, supertramp, the addicts, beatles, the darkness, nirvana (tack hanna, menar det) Mrs. Scabtree, Tenacious D, queen of stone age, depech mode och rätt mkt mera.
Det jag vill komma till ÄR att jag faktiskt lyssnar på annan musik än bara manson, även om han alltid kommer ligga som #1

Men kvällens favoriter är dessa..

Nirvana - Lithium

NIN
- I Wanna Fuck You Like An Animal

Queen of stone age - feel good hit the summer
(haha älskar låten, trotts att låten inte inehåller annat än text raden Nicotine, valium, vicodin, marijuana, ecstasy and alcohol. Cocaine)

Töntigt inlägg jag vet, men känner ständigt att jag måste be om ursäkt och förklara mig över min besatthet av manson och måste försöka väga upp det genom att visa att det finns utrymme för mera.

hahah kunde inte motstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0