föutsägbar

kom just på att jag är en ganska förutsägbar människa.. man vet exakt vad jag tycker och tänker. Därför kommer jag börja va lite mera random och "tråkig" bara för att va mindre förutsägbar.
Sitter pga det och lyssnar på the ark och är lite nostalgisk, längtar fan till i sommar då jag ska se dom igen!

BTW så mår jag jääävligt illa just nu, druckit fööööör mkt cola. köpte nämligen back idag på ica och tänkte "bra då behöver jag inte köpa cola på ett tag" för annars brukar jag NÄSTAN varje dag cykla upp till ica vallby och köpa cola varje dag. Men då blir det bara två cola burkar. Har under denna kväll redan tryckt i mig 5str, och det är inte ens gott längre.. plus att min urinblåsa ständigt måste tömmas.

ännu en föutsägbar handling utav mig, lägger ut en bild på manson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0