I put a spell on you

vaknade idag utav att håkan ringde mig klockan 1 och sa att han va utanför skolan och vänta på mig, jag hade nämligen en läkartid. Men eftersom jag försovit mig fick jag snabbt kasta på mig kläder och håkan fick komma hem och hämta mig ist. Hos doktorn gick det bra.. tror jag.. eller jo det gjorde det.
Åkte hem till maria på eftermiddag och vid 8 åkte vi och gymma.. första gången jag motionerar på cikus 1 år. Direkt efter att vi gymmat köpte jag en cola och fyllde snabbt på minst det bubbla antalet kalorier som jag just jobbat bort! haha som om inte det va nog så drack jag mer cola när jag kom och och åt godis samt en stor tallrik med mat! UNDERBART! ÄLSKAR ATT ÄTA..
det här inlägget känns ganska ovärt, skriver bara nått snabbt för jag vill hinna lägga ut det innan klockan slagit tolv då min förtrollning tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0