jag vill gärna gjort nått innan jag får rynkor

" who am I? "
det frågar sig Ben Stiller som den korkade supermodellen i filmen "zoolander"
jag ställer mig samma fråga men får aldrig något konkret svar. Jag lider utan någon ålder/identitetskris just nu och att det nyligen blev nytt år hjälper inte till så mkt. Tiden bara går och jag har inte gjort nått vettigt med mitt liv. Om jag dog nu så skulle ingen komma ihåg mig för något stordåd precis, jag har inte skapat världsfred jag engagerar mig inte ens inom någon som hellst välgörenhet. JAG VET JAG ÄR BARA 17!!! men jag vill gärna gjort nått innan jag får rynkor. Dom senaste 72h har jag spenderat minst 65 av dom i min säng. sova, äta och kolla på film är det jag är bäst på just nu. Den ända kondition jag fått är cykelturen fram och tillbaka ifrån ica för att köpa cola och snabbt fylla på det bubbla antalet av kalorier som försvann under cykelturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0