karma karma karma karma karma

hey, my name is earl.. nej men alltså, fick just ett mail utav tjejen jag köpte skorna av. Självklart har hon inte ens hunnit skicka skorna än EFTERSOM hennes handväska blivit stulen så hon har inga pengar att betala frakten med.. EEEEEEEEEEEEEH "okej"  tydligen kommer det ta 5-6 dagar till innan hon ens kommer kunna skicka dem.. LOVELY
antar att jag varit en allt för dålig människa eftersom karma inte verkar stå på min sida..  alltså inte bara skorna som får min tillvaro att suga rejält just nu. Det va bara kronan på kreationen utav SKITEN jag sitter på just nu.
"...however some nice person stole my purse and inside was my credit card that I need to use to pay for the postage of your item/s at the post office."
buhuhu.. så synd om dig då, cry me a river!

såå.. nu ska jag fortsätta grundstädningen utav mitt rum och sen kanske sova.. beror på vad klockan blir! känns som att det är lika bra att vara vaken hela natten annars kommer jag väl som vanligt inte upp för att gå till skolan. kommer inte ens ihåg sist jag va i skolan.. tror det va i måndags.

det är såna här dampiga inlägg som får mig att önska att jag va tillåten att göra smileys och dylikt på bloggen, men eftersom jag redan missbrukar och använder dom till överdrift i sms och på msn så ska ni slippa se dem här på bloggen också. Tack!

Gud (hanna) jag behöver din hjälp och vägledning


den här bilden ritade jag i msn och skickade till hanna tidigare idag när jag beklagade mig över min tillvaro.
denna text medföljde bilden
"nej men nu vet jag ju vad hålet i mitt hjärta betyder!!! vad det är som fattas!!! hålet jag hela mitt liv försökt fylla med mat och godis kan inte fyllas av nått annat än..."
hahaha, det doftar lite ironi men ironiskt nog finns det lite sanning bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0