UNDERBART

OMG hitta en video ifrån när jag såg manson i london 10dec, har letat as länge efter en video där man kan se läppstiftet som han använde som jag sedan fick och nu hitta jag den !!! FUCKING UNDERBART!!!! Ni kan alltså se när han använder läppstiftet!! lite pinsamt att erkänna men jag gav ut ett litet glädjetjut när jag såg hur han smeta på det läpparna, tanken på att jag just nu sitter och har SAMMA läppstift på mig är overklig.

se själva. läppsfitet tas upp runt 2:50 samtidigt som nån kille i publiken sjunger "I feel good"
http://www.youtube.com/watch?v=DHul1dG-Guk

marilyn manson ända manen som ALDRIG kommer lämna mig.


Kommentarer
Postat av: dinnerwhore

åhdu är så lyckligt lottad alltså, klarade inte av att se hela videon,plågsamt bra.

2010-01-26 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0