vill sova

jaha.. eftersom jag känner mig ganska förvirrad just nu och frustrerad så måste jag göra nått "drastiskt" tänkte färga håret. Inte så mkt utan bara få bort så det svarta försöka få mörkbrunt hår. Ska därför åka till ica inom kort och köpa blonderingsmedel för att bleka och sen nån brun färg för att täcka eventuella fläckar! Tänkte att jag färgar håret så håller jag mig dessutom vaken, med färg i håret kan jag inte lägga mig på huvudkudden och "råka" somna. Måste vända tillbaka på dygnet sov bort HELA dagen igår.

sitter BTW och lyssnar på "Refrigerator" helt klart den bästa demon som "marilyn manson and the spooky kids" har producerat. Några utav demo versionerna är till och med bättre än det färdiga slutresultaten. Bästa låten för tillfället är "Thrift"

I hate this life you give me
I give you hate you live for me, yeah
I love the pain you give me
This hurting feels like love to me, yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0