WTF

klockan är 16:45 och jag vaknade för 20 min.. seriöst!!! Jag gick ju inte ens och la mig såå sent igår, hade varit en grej om jag la mig 7 men jag gick i alla fall och la mig 4 igår. Börjar bli as trött på att missa skolan! IMORGON MÅSTE JAG GÅ.
Inte nog med att jag missa skolan så hade jag till en början världens bästa dröm, men det tog inte lång tid förens hanna som vanligt kom och förstörde den. Denna gång sitter jag och har en djup diskussion med manson och han bryr sig bara om mog trotts de 1000 tusen fansen runt oss som skriker. Allt är perfekt tills hanna kommer in och manson vänder bort blicken och ignorerar mig för att  ist smyga in på toaletten hand i hand med hanna för att snorta kokain och sen se vart natten för dem.
HAHAHA alltså jag tror det här 5:e gången jag drömmer om manson och hanna kommer och förstör allt!
Jag vet inte vad dessa drömmar betyder, men jag vet inte om jag vågar ta med hanna på nån manson konsert i fram tiden.

för att göra någon som helst nytta hade jag tänka städa mitt rum idag!

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA MEN LÄGG AV HAHAHAH

2010-01-28 @ 19:35:48
URL: http://scentless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0