chill

varit en mkt trevlig dag idag! känns as skönt att varit i skolan osv. Förutom att maggan va tvungen att säga att allt jag gjorde va fel.. men det soliga vädret höll mitt humör uppe trotts det, behövde bara sitta och mumla lite svordomar för mig själv så gick min ilska på maggan "över", jag passade som hämnd på att riva och klippa onödigt mkt och förstöra i tidningarna vi använde för att göra kollage. Vet att hon EJ gillar det, och eftersom det första kollaget jag gjorde inte dög, (hon gillade inte alkohol varningsskylten) så började på en allt mer producerande bild föreställande ett par bröst. Men som vi första anblicken bara ser ut som en blå himmel och två berg.

Efter skolan gick jag och hanna men till henne och hade det chill.

För er som är intresserade så har mitt närminne underdagen varit extremt dåligt, glömde hela tiden bort vad jag prata om och skulle säga. Antagligen beror det på nattens brist på sömn eller min nya medicin, kan vara en kombination.


jag dagens outfit


hanna dagens outfit


gordon och jag
har försökt sova sedan 12 och har fortfarande inte somnat, kan inte ta fler sömntabletter nu för då dör jag väl!
har jag inte somnat inom 1h så skiter jag i det och börjar göra mig i ordning för skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0