bullparkman

tröstar min smärtsamma tillvaro med south park.
"gay people, well, gay people are evil. Evil right down to their cold black hearts, which pump not blood like yours and mine, but rather a thick, vomitous oil that oozes through their rotten veins and clots in their pea-sized brains which becomes the cause of their Nazi-esque patterns of violent behavior."

känns som att jag borde skriva nått intelligent och klokt just nu, men kommer inte på nått vidare intressant om vi säger så.. Tänkte se om jag kunde hitta sesong 8 med bullshit och ladda ner den för att kunna utöka mitt ordförråd.
Andra människor blir tvspel/porr skadade medansa jag blir blivit bullshit skadad, så pass skadad att jag nu vet att det inte längre finns nått som heter varken tvspel eller porrfilms skadad. Däremot har ja nu blivit skadad till den milda grad av bullshit att jag inte längre känner att argument för välformulerade och övertygande om det inte innehåller ord som fuck, shit eller ashole.

Vem behöver gå i skolan när man har bullshit, south park och marilyn manson?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0