häst

red för första gången igår på 2år, kändes som 11års av tidigare ridvana skönk till en ryttare på samma nivå som en 5 åring som turrider på skansen.
Fick en ny häst som hete caramell, en bråkig unghäst som jag hade minst sagt problem med, eller jag överdriver.
Fast så klart va hon en stor, stak och tung häst som kanske inte va bråkig men busig. Sånna hästar är inte min bästa sida.
Det gick jättebra med sjävla ridningen. Men va väldigt nervös i början eftersom det va hoppning. Jag hade hoppats på att få börja med nått lite lättare och snällare.. men men men

Här har ni i alla fall caramell, söt va hon.
(fick reda på nu att det va en hon/sto när jag gick in på hamres hemsida för att hitta en bild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0