ipren

ont i huvudet och trött.. var nyligen upp på macken och tänkte köpa ipren och fylla på mobilen, när jag stod i kassan och skulle betala så var det tydligen nått fel på kortet så det blev ingen handling för mig. Jag är 95% säker på att det finns 400kr kvar på kortet så det måste vara nått fel. Men får veta imorgon dag när håkan och jag fixar med banken på min dator så jag kan sköta mina pengar själv. Så länge får jag leva utan mobil och med huvudvärk, livet är ej skönt. Lite bättre är dock att mamma är skyldig mig 1483kr, nått hon så klart inte riktigt tror på men jag har kvitton som bevisar allt då det löser sig också. Sååå om jag får mina pengar av mamma plus att jag har kvar dom 400kr jag är nästan helt säker på att jag har så ska jag ha 1883kr för tillfället, något som känns sjukligt skönt.
Ja det var bara det jag ville säga, tack för att ni "lyssnat".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0