jesus christ superstar

Mötet blev till ett skådespel med tre karaktärer fast bara en kom ihåg dom flitigt inövade replikerna. Eftersom jag inte hade några färdigskriva repliker blev det improvisationsövning för mig. För en gångskull kändes det som att producenten stod på min sida, eller så har dom mig precis där de vill. Hårt lindad kringdess lillfinger. Bara jag som är en dum tonåring förblindad av stridslust som är för blåögd. Vad manusförfattaren/regissören har planerat är ett mysterium, om det så kallas ödet eller gud och vad han och jag än har för slags relation så är hans vägar outgrundliga.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej!

Har du varit i Miami eller New York? Har du några tips i så fall på vad som är värt att se och vart som är värt att gå?

Jag åker ditt i December och samlar nu in så många tips som möjligt.

2010-10-18 @ 21:16:50
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0