praktstånd

en bild jag håller på att måla just nu på min garderob, var ett tag sen jag målade på den men inspirationen har tagit stopp och jag är i valet och kvalet om jag ska göra en kuk omringad av ormar på den eller inte. Ska det vara en äkta baphomet ska det ju finnas på bilden. Men har ju gjort en egen tolkning och vet inte om min mamma skulle tycka det av anständigt att ha en erekterad snopp på min garderob.. Men lutar att att fullborda bilden med ett praktstånd i alla fall. Vad tycker ni?


Började med att rita upp en två skisser sen började jag smått med att måla.


Med tiden såg det ut såhär


sen så..


Så här ser den ut i nuläget, och väntar på att jag ska få ork att måla klart den!


alltid inspirerats utav baphometer, här är en tidig version.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0