ght

bara målar och målar....... hittade an ful påbörjad tavla som jag bestämde mig för att "rätta till", jag är just nu inne i en period då jag bara målar med akryl och oljefärg men tavlan som jag hittade var målad med vattenfärg så jag bestämde mig för att fortsätta med det trotts att jag i min ägo har en nästan obefintlig samling vattenfärg. Tröttnade på den klena vattenfärgen efter några timmar avslutades tavlan med oljefärg och fick även in lite väggfärg. Efter som jag är en fattig snål liten jävel för tillfället ville jag inte slösa på den lilla akryl jag har kvar så fick bli väggfärg. Håller nämligen på med en mer seriös tavla som akrylen måste räcka till.
Kanske lägger upp resultatet här senare. Har ingen kamera för tillfället då min system är trasig, eller skärmen är bara svart... får väll lämna in den och se vad som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0